Re: [Linux-sohbet] Kwallet ve insan beyninin kapasitesi

From: Yılmaz Çankaya (ycankaya@sirius-group.com)
Date: Thu 07 Jul 2005 - 00:04:56 EEST

Wed 06 Jul 2005 22:46 tarihinde, Kudret Güler şunları yazmıştı:

> Bi kere 100 tane şifreyi aklınızda tutmayı becermenize şaşırdım.
> önemli şifreleri ben de aklımda tutup bi tarafa yazmamayı tercih
> ediyorum ama abuk sabuk web sitelerini kullanabilmek için şifre
> yarattığınızda ne yapıyorsunuz?
mozilla.. kwallet gibi her kopeteyi acisimda sifre sormuyor :-) yada ssl ile
ilgili her islemden sonra .

> umarım defter tutuyorsunuzdur. Yoksa
> 100 şifrelik belleğim olsaydı bile bunlar için harcamazdım. :)
Dr. Mehmet Öz ünde dedigi gibi beyin kullanıldıkca gelisiyor ve yaslaninca da
beynin yeni seyler ogrenme yetisini yitirdigi dogru degil. Yani sifre
kullanmaya gerek kalmayacak yasa kadar kapasite tibben ve ilmen mevcut ..
hatta fazlasiyla sanirim..

--
> What is the status of Linux' Unicode implementation. Will Linux > be
prepared for the first contact? We have full klingon console support just in
case -- Alan Cox on linux-kernel
|#|  Sirius Group Consulting
|#|