[Linux-sohbet] ögrenmek istiyorum

From: yoya_linux (yoya_linux@mynet.com)
Date: Wed 06 Jul 2005 - 13:07:27 EEST

bende linux ogrenmek istiyorum bu konuda ne yapmalıyım linux sitesindeki tum mesaj gönderme linklerine uye oldum ilk adım olarak tam ogrenmek ıstıyorum yanı yazılımını yazıp geliştirmek ben bilgisayar programcısı ögrencısıyım ne tur kaynakları onerırsınız simdiden yardımlarınız için tesekkur ederim kolay gelsın