Re: [Linux-sohbet] ögrenmek istiyorum

From: Cem Ahmet MERCAN (HBM) (mercan@be.itu.edu.tr)
Date: Wed 06 Jul 2005 - 14:22:29 EEST

Merhaba;

        Ben bu konuda bana sorulan tum sorulara "knoppix kullan" diyerek
cevap veriyorum. Zira pek cok faydasi var:
        -her seyi kurcalayabilecegin ama bilgisayarinda (gerek linux,
gerek diger) hicbir sorun cikarmadan , cokertmeden korkusuzca
saldirabilecegin bir ortam sagliyor. Bir seyi ayarlamayi denerken, baska
bir seyi bozunca sistemi tekrar kurman yada diger seyi duzeltmen
gerekmiyor. Normalde bu duzelmeleri yapmak sizi daha bilgili yapabilecegi
gibi sizi linuxtanda sogutabilir.
        -olurda linux'dan nefret edersen, bir daha acmazsin olur biter,
sonucta herkes linux'u sevmek zorunda degil.
        -Ayrica calismayan yada daha kotusu kurulumda sorun cikaran bir
linuxla karsilasip bastan moralinin bozulmasi olasili yok.
        Tabiki bolca okumak lazim ama deneyecek makina yoksa, yada daha
ilk denemede sorun cikmissa insanlar kolayca urkebiliyor.

        iyi gunler...
        Cem Ahmet MERCAN

--- Wed, 6 Jul 2005 tarihli iletisinde yoya_linux soyle diyordu: