[Linux-sohbet] linux ogrenmek istiyorum ne yapmalýyým

From: Nihad Karslý (enki@r-3.org)
Date: Tue 05 Jul 2005 - 18:57:01 EEST

bence ogrenmek isteyen kişinin amacına gore olmalı.eger onune
belgeler.org ve 200 syf lık bir kitap konursa mandasoft kullanıcısı
korkup kacacakdır.eger sadece kişisel kullanım ve masa ustunu
kullanacaksa o kiÅŸiye madrake-suse-fedora-kubuntu-ubuntu gibi cd den
boot eden bir sistemi kurmasını onermek yeterli ama geliştirmek ve
illaki beşiktaşlı olmak istiyorsa diger oneriler yapılabilir.
ben bugune kadar etrafımda mandasoft kullananlardan linux kurduklarım
hic yadırgamdan linux a devam ettiler sadece ihtiyaclarına gore yardım
icin linux kaynaklarını kullandılar .sadece fikir korka korka
yazıyorum :)