Re: [Linux-sohbet] Ben Linux öğrenmek istiyorum, ne yapmalıyım?

From: gorkem@gorkemcetin.com
Date: Tue 05 Jul 2005 - 14:10:33 EEST

Merhaba

> Ancak gelen e-postalar pek özel değil. Ya listeler için geliyor, ya -owner
> adreslerine geliyor, vs vs.
>
> Kaldı ki beraber hazırlayacağımız bir kısa metin beni çok mutlu edecekti -
> yoksa emin ol(un) kendim de hazırlayabilirdim -- sadece eksik birşey
> kalmamasını istedim.

Bu bilgi dagarciginla eksik olacagini dusunmuyorum. Hazirlanacak yazi atom
fizigi degil ya.

Bence bu mesajima yanit vermek yerine elini kirletip yaziyi hazirlasan daha iyi
olur. Sonra listeye gonder, hepimiz uzerinden gecelim. Emin ol cok basit.

Not: Yarim sayfayi gecmesin lutfen.

Iyi calismalar
Gorkem