Re: [Linux-sohbet] BenLinux öğrenmek istiyorum,ne yapmalıyım?

From: Ahmet DURUÖZ (ahmet@duruoz.gen.tr)
Date: Tue 05 Jul 2005 - 15:57:00 EEST

Merhaba,

Gelen maillerden anladigim kadariyla Görkem Çetin ve Devrim Gündüz arasinda
kisisel sorunlar var.
Bu sorunu nedene kendi aranizda çözüp linuxa baslamak isteyenler için kitap
önermiyorsunuz? Örnegin Görkem Bey'in yazdigi (reklam falan degil bu) Linux
Isletim Sistemi ve Linux Ag Yönetimi kitaplarini önerebilirsiniz ...

Saygilarimla,

Ahmet DURUÖZ
DBA & System Administrator