Re: [Linux-sohbet] Ben Linux öğrenmek istiyorum, ne yapmalıyım?

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Tue 05 Jul 2005 - 14:06:02 EEST

Merhaba,

On Tue, 5 Jul 2005, gorkem@gorkemcetin.com wrote:

> Eger amacin 'insanlar bana cok e-posta gonderiyor' demek degil ise, bu mesaja
> yanit yazarken harcadigin zamana iki dakika ekleyip ornek bir e-posta
> hazirladiktan sonra bunu taslaklar dizinine kaydet; sonra da sana gelen yogun
> sorulara gonder derim. Emin ol, cok zor degil. Hatta, Google taramasi bile seni
> yine ayni surede cok ilginc yerlere goturecektir.

Teoride güzel yaklaşım, ama biraz basit kalmış.

Ancak gelen e-postalar pek özel değil. Ya listeler için geliyor, ya -owner
adreslerine geliyor, vs vs.

Kaldı ki beraber hazırlayacağımız bir kısa metin beni çok mutlu edecekti -
yoksa emin ol(un) kendim de hazırlayabilirdim -- sadece eksik birşey
kalmamasını istedim.

.

--
Devrim GUNDUZ
devrim~gunduz.org, devrim~PostgreSQL.org, devrim.gunduz~linux.org.tr