Re: [Linux-sohbet] Ben Linux öğrenmek istiyorum, ne yapmalıyım?

From: gorkem@gorkemcetin.com
Date: Tue 05 Jul 2005 - 13:58:28 EEST

Merhaba

Eger amacin 'insanlar bana cok e-posta gonderiyor' demek degil ise, bu mesaja
yanit yazarken harcadigin zamana iki dakika ekleyip ornek bir e-posta
hazirladiktan sonra bunu taslaklar dizinine kaydet; sonra da sana gelen yogun
sorulara gonder derim. Emin ol, cok zor degil. Hatta, Google taramasi bile seni
yine ayni surede cok ilginc yerlere goturecektir.

Bu listede senin ozel e-postalarina vermek istedigin yaniti hazirlayabilecek
olan birisi var mi, biraz supheliyim. Ben senin hatirina yazmak isterdim ama o
kadar cok isim var ki, bunaldim, daraldim yani.

Iyi calismalar
Gorkem