Re: [Linux-sohbet] mcedit ve vi 'da turkce karakter problemi

From: Serdar KOYLU (serdar@uludag.org.tr)
Date: Mon 31 Jan 2005 - 09:50:20 EET

Selamlar..

Himm... Sende biliyorsun ki biz burada 6 tane grup oluşturduk. Birisi
yumurta soyma makinesi, ötekisi sigara söndürme aparatı berikisi de
balıklar için külotlu çorap geliştiriyor. Diğer gruplarda henüz adı
konmamış, tavlada düşen zarları bulma aparatı gibi bir şeyler yapıyor.

Eh, hal böyle olunca seninde bunun ne olduğunu kestirmen zor elbet.

Saygı ve sevgiler..