Re: [Linux-sohbet] mcedit ve vi 'da turkce karakter problemi

From: Murat Koç (muratkoc@kivi.com.tr)
Date: Mon 31 Jan 2005 - 14:34:59 EET

> Selamlar..

Selam,

> Himm... Sende biliyorsun ki biz burada 6 tane grup oluşturduk. Birisi
> yumurta soyma makinesi, ötekisi sigara söndürme aparatı berikisi de
> balıklar için külotlu çorap geliştiriyor. Diğer gruplarda henüz adı
> konmamış, tavlada düşen zarları bulma aparatı gibi bir şeyler yapıyor.

Başrılı gruplar,

> Eh, hal böyle olunca seninde bunun ne olduğunu kestirmen zor elbet.

Kestirmek zorunda mıyım? ÇOMAR çıkartıyorsunuz, PISI çıkartıyorsunuz adını
hatırlamadığım birşeyler çıkarıyorsunuz hepsinin açıklamasını yapmadığınız
sürece ne olduklarını tahmin mi etmem gerekiyor.

PARDUS ne dağıtımın ismi mi? Anlamak zorunda mıyım hemen aha ULUDAG projesinin
yeni dağıtımının ismi bu mu demeliyim?

apt nin yum un altına yazdığın açıklamadan yeni paket yönetim sistemi
çıkarımını yaparım. Siz açıklamadıktan sonra ne istersem onu düşünürüm.

Adı ise adı budur diye açıklamak çok mu zor Anadolu Hedesi soyu tükenen aslan
kaplan demek yerine?

Dağıtım oluşmadan adı konur betalarına dahi adlar verilir açıklar miller
önceden siz yeni koyuyorsunuz ondan sonra da devlet sırrı gibi
davranıyorsunuz.

Sanki aman ne varsa ya bitsin artık bu aptal tartışma.

--
Murat Koç
Kivi Bilişim Teknolojileri