Re: [Linux-sohbet] mcedit ve vi 'da turkce karakter problemi

From: Murat Koç (muratkoc@kivi.com.tr)
Date: Sat 29 Jan 2005 - 21:42:24 EET

> Merhabalar,

Selam,

> Anadolu Parsı mı ne işe yarar? :)
>
> Neslinin tükendiği düşünülen fakat bunun aksini düşünenlerin kendisini
> koruma altına alabilmek için çalışmalar yaptığı Anadolu'ya has bir pars
> cinsi kendileri..
>
> Ortaya çıkarıldığı gün (arayanlar var çünkü [1]) görürüz kendisinin ne işe
> yaradığını ;))

Hımm yani bir işe yaramayan birşey.

Serdar Uludağ ekibinin çeşitli üyelerine hayali ve ne olduğunu anlamadığım
birşey için geyik maksadı ile teşekkür etmiş. Biz de sazanlık yapmışız
atlamışız bu ne diye? Yoksa Uludağ ekibi ultrasüper birşey daha mı geliştirdi
diye sevinmiÅŸiz.

Meğerse Uludağ ekibi bizlerle dalga geçiyormuş. Uludağ ekibini bizleri çok
güzel sazan yerine koyduğu için tebrik ediyorum.

--
Murat Koç
Kivi BiliÅŸim Teknolojileri