Re: [Linux-sohbet] Açık kaynak kod platformu hk

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Sun 20 Feb 2005 - 15:58:25 EET

Merhabalar,

"Destekleyenler" ifadesi, hele hele "kurumlar" "üniversiteler" falan
deyince, gerçekten sanki yönetim kurulları toplanmış ta kurumsal olarak
AKK'a %100 destek verme kararı almış gibi bir izlenim yaratmış. Bu
gerçekten sakıncalı olabilir. "Üniversiteler" yerine, "Üniversite
Çalışanları", "Kurumlar" yerine, "Çeşitli Kurumların Mensupları"
denebilir... Benzer ifadelerle, bu tür yanlış anlaşılmalar giderilebilir
sanırım...

Gerçekten, sanki bütün MEB kurumsal olarak bizi destekliyor gibi
anlaşılmamalı...

Hoş, inşallah o günler de gelir, ama, daha o yolun başındayız...

İyi çalışmalar,

Özer Tayiz.