Re: [Linux-sohbet] copyrigtt - copyleft

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Sat 12 Feb 2005 - 16:32:12 EET

Merhabalar,

Emin misiniz? Çünkü Az kullanılmış, lisanslı Windows XP/ofis vs yüklü
bilgisayarlar satılıyor...

Ayrıca, Telif Hakları yasası, kendisi orjinalin ikinci el satımına izin
veriyorsa, bu tür ek lisans kısıtlamalarının kendisi yasadışı kalmaz mı?

Bu detayda düşünmemiştim ama, bir avukatın falan fikrini almakta fayda
var...

İyi eğlenceler,

Özer Tayiz.