Re: [Linux-sohbet] Re: belgeler.org

From: Necdet Yücel (nyucel@comu.edu.tr)
Date: Thu 08 Dec 2005 - 15:33:27 EET

Selamlar,

Buna vakit ayırabileceğinizi duymak ne güzel. Belgenizin xml hali
http://comu.belgeler.org/source/howtos/yerli/kernel-NASIL.xml adresinde
bulunuyor. Formatı pek karışık değil (hele hazırladığınız belgenin
yanında) ama bir yandan belgeyi güncellerken bir de bununla uğraşmayayım
derseniz düz metin yazın ben gerisini hallederim.

kolaylıklar diliyorum

Prş, 2005-12-08 tarihinde 14:55 +0200 saatinde, Murat Koç yazdı:
> [...]

---

-- Necdet Yücel nyucel ~ comu.edu.tr http://members.comu.edu.tr/nyucel/