Re: [Linux-sohbet] Re: belgeler.org

From: Necdet Yücel (nyucel@comu.edu.tr)
Date: Thu 08 Dec 2005 - 15:23:12 EET

Selamlar,

belgeler.org büyük bir site olduğundan içinde kaybolma tehlikesi de
barındırıyor :) Ana sayfadaki <yenibelge (at) belgeler.org> adresini
görmediniz herhalde. Elinizdeki belgeleri bu adrese göndermelisiniz.

http://www.belgeler.org/elkitabi/belgekabul.html adresinde belgelerin
kabul edilmesi için gerekli koşullar bulunuyor.

Prş, 2005-12-08 tarihinde 20:58 +0800 saatinde, Kai Geek yazdı:
> halihazırda belgeler var elimde zaten ve çeviri yaptığım ama teknik terim zengini olmadığımdan
> eski belgeleri yenileme de denebilir. bu belgeleri kime göndermeliyim?
> hatta dedim ki bu bir grup çalışması olmalı, siz tek başınıza yapın demedim, yanlış anlaşılmasın.

Aslında bir yanlış anlaşma yok. Ben cevap veriyorum ama
http://www.belgeler.org/elkitabi/kimneyapar.html adresinden
görebileceğiniz gibi site sorumlularından biri değilim. Ama belgeler.org
için çalışmayı seviyorum, aslında çalışmayı seviyorum.

ps: Biz üniversitemizde gönüllülerden oluşan bir grupla belge çevirisi
ile uğraşıyoruz: http://docs.comu.edu.tr

iyi günler diliyorum