Re: [Linux-sohbet] Re: belgeler.org

From: Murat Koç (muratkoc@kivi.com.tr)
Date: Thu 08 Dec 2005 - 14:55:14 EET

> Selamlar,

Merhaba,

> * Belge hazırlamak ve çevirmek oldukça zahmetli ve bilgi isteyen işler.
> Örneğin "kernel 2.6 çıktı" diyorsunuz ama
> http://www.belgeler.org/howto/kernel-nasil.html adresindeki "Çekirdeğe
> Yama Uygulanması ve Çekirdeğin Derlenmesi NASIL" belgesini güncellemek
> fazla taliplisi olmayan bir görev.

Aslında iyi oldu bunu tekrar görmem.

O belgeyi yazan kişi olarak tekrar üzerime alacağım bu işi 2.6 kernel için
yapmak amacı ile.

Gereken format vs bana iletebilirseniz yazmaya başlayabilirim tekrar ama uzun
sürecektir. Penguence 2. sayısı için bir giriş yapmış idim bu konu ile ilgili
olarak ama bu sefer o belgeyi tekrar düzgün düzenleyebilirim.

--
Murat Koç
Kivi Bilişim Teknolojileri