Re: [Linux-sohbet] adsl uzerinden web yayini

From: Turgay Zengin (turgayze@gmail.com)
Date: Wed 07 Dec 2005 - 16:52:39 EET

Tamam, benim kafamdaki isleyis te buna yakindi zaten.
Buradaki anlamadigim nokta suydu ki:
X adresindeki sunucu (yani ODTU'deki)

"Bendeki kayıtlarda o domainden Y dns sunucusu sorumlu" diyecegine , direk
"Bendeki kayıtlarda o domainin IP numarasi a.b.c.d olarak gorunuyor, al kullan"

dese olmaz miydi? Yani ODTU benim adresimi bilen DNS sunucuyu
kaydedecegine, IP adresimi kaydetseydi...
Bir sebebi olsa gerek, herhalde dusunulen su ki, IP adresim
degisebilir ama DNS sunucum degismedigi icin diger insanlar bundan
etkilenmez. Simdi mantikli geliyor.

Saygilar,
Turgay Zengin