Re: [Linux-sohbet] adsl uzerinden web yayini

From: Ilker Temir (itemir@cisco.com)
Date: Wed 07 Dec 2005 - 17:04:21 EET

> Tamam, benim kafamdaki isleyis te buna yakindi zaten.
> Buradaki anlamadigim nokta suydu ki:
> X adresindeki sunucu (yani ODTU'deki)
>
> "Bendeki kayıtlarda o domainden Y dns sunucusu sorumlu" diyecegine , direk
> "Bendeki kayıtlarda o domainin IP numarasi a.b.c.d olarak gorunuyor, al kullan"
>
> dese olmaz miydi? Yani ODTU benim adresimi bilen DNS sunucuyu
> kaydedecegine, IP adresimi kaydetseydi...

Bu sizin durumunuzda (yalnizca bir web sunucu adresi tanimlayacaginiz
icin) daha kolay olabilir ama cogu durumda bir domain icin birden fazla
adrese ve farkli kayitlara ihtiyac duyulur. Bu konuyla ilgili daha fazla
detayi asagidaki dokumanda bulabilirsiniz.

http://www.ilkertemir.com/document/dns.html

Ilker