Re: [Linux-sohbet] adsl uzerinden web yayini

From: Tonguc Yumruk (tongucyumruk@member.fsf.org)
Date: Wed 07 Dec 2005 - 16:09:26 EET

Temelde yapmanız gereken şey bilgisayarınıza bir DNS sunucusu (mesela
bind) kurup aldığınız alan adına ilişkin DNS bilgilerini bu yolla
dünyaya duyurmak. Bu durumda ODTU'ye bildirmeniz gereken IP adresi de
kendi IP adresiniz.

Tabii zoneedit.com gibi servisler yardımıyla kendi DNS sunucunuzu
kurmadan da bu işi halledebilirsiniz.

Thus saith Turgay Zengin :

Sevgi Saygı GNU/Linux