Re: [Linux-sohbet] adsl uzerinden web yayini

From: Turgay Zengin (turgayze@gmail.com)
Date: Wed 07 Dec 2005 - 16:16:18 EET

Bunu hic dusunmemistim, ama bana biraz garip geldi.
Isteyen herkes bu sekilde DNS sunucu kurup isim/IP eslesmelerini
dunyaya duyurabilir mi? Bu durumda bir kargasa dogmaz mi? Ornegin ben
kendi kurdugum DNS sunucuya
ibm.com = v.x.y.z
microsoft.com = a.b.c.d
yazsam , ne olur?

Benim bugune kadarki dusuncem (bilgi degil, tahmin) bu DNS
sunuculardan dunya uzerinde az sayida oldugu, ve birilerinin bunlari
denetledigi seklindeydi. Durum oyle degil mi?

Selamlar,
Turgay