Re: [Linux-sohbet] Linux.org.tr de firma linki

From: Umut D. (linuxlist@gmail.com)
Date: Tue 23 Aug 2005 - 19:20:20 EEST

Sohbete sordugunuza gore ben de fikir soyleyeyim.

Bence her defasinda karistirmak daha iyi bir yontem degil. Cunku
o zaman da bu karistirmanin saglikli oldugunu nereden bilecegim,
hep bazi firmalar ilk siralarda cikiyor derim.

Ama sayfanin gorunur bir yerinde, en ustte mesela, bu listelerin
alfabetik sirali oldugu vurgulanabilir.