[Linux-sohbet] Linux.org.tr de firma linki

From: Kerem Koy (kerem.koy@turkuaz.com.tr)
Date: Tue 23 Aug 2005 - 11:44:34 EEST

Merhaba ,

Biliyorum bu konunun yeri Lotr-cg dir ancak Lotr-cg ye uye degilim.
Kendimce onemli gordugum bir noktayi belirtmek istedim.
Dun Linux.org.tr yi gezerken sunu fark ettim.

http://www.linux.org.tr/index.php?Pg=LinuxFirmalar sayfasinda link verilen
firmalar sizinde gordugunuz uzere harf sirasina gore dizilmis.

Bu fikir gereksiz gorulebilir ama Türkiye’de Linux konusunda ilk başvurulan
ve hatta oldukca da güvenilen bir site olması sebebiyle, Linux'un da
ulkemizde her gecen gun yayginlasmasi , Linux.org.tr tavsiyelerinin bir
firma için avantaj oldugunu dusunuyorum.

Ancak harf sirasi gozetildigi icin ismi alfabemizin ilk harfleri ile
baslayan firmalar, sayfaya girildiginde ilk goze carpiyor. Google da bile
ilk gorunen linklerin daha avantajli oldugu kabul edildigine gore ismi Z
ile baslayan bir firmanın sanırımca sansi oldukca azaliyor. Cunku cogu
ziyaretci aradigini buldugu yerde aramayi kesiyor. Gun olur da bu liste iki
sayfa oldugunda ikinci sayfadaki Firmalarin hic sansi kalmayabilir.

Aynı durum kitaplar ve dergiler icin olan
http://www.linux.org.tr/index.php?Pg=LinuxKitaplar sayfa icinde gecerli

Benim Fikrim su :
Bu liste, sayfaya her girildiginde karistirilarak verilemez mi ?
Bir ziyaretciye TXXXX firmasi ilk olarak gorunurken bir baska ziyaretciye
DXXXX firmasi ilk sirada gorunebilir.

Kendimce onemli oldugunu dusundugum bu konuyu hatirlatma geregi hissettim.

iyi calismalar
Kerem