Re: [Linux-sohbet] Yalnızca Eğlenmek İçin

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 18 Aug 2005 - 11:06:25 EEST

Merhaba,

Wed, 17 Aug 2005 17:50:58 +0300 tarihinde "Sky Mind"
<skymind@latonnere.com> yazdi:

> Linus Torvalds kitabı yayinlanmis alip okuyan varsa görüslerini
> ögrenebilirmiyiz.
Kitabin Ingilizce'sini okumustum; ozgur yazilim, linux isletim sistemi,
acik kaynak kod uclusunde Linus Torvalds'in bulmacadaki yerini anlamayi
sagliyor. Benzer kitaplara gore az felsefik.

Turkce cevirisi icin ise Tonguc Yumruk'un ciddi elestirileri ve uzak
durma uyarisi var :

http://tonguc.ath.cx/blog/misc/SadeceEglenmekIcin.html

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693