RE: [Linux-sohbet] Yalnızca Eğlenmek İçin

From: Ozan Eren BİLGEN (oebilgen@uekae.tubitak.gov.tr)
Date: Thu 18 Aug 2005 - 15:06:19 EEST

ya o degil de bi yazilim yüzünden niye inanc degistiriyoruz onu pek
kavrayamadim ben...
ne alakasi var, kim degistirmis, nasil böyle bir kaniya varilmis; misal
meren ben bildim bileli atese tapar ben putperestim... :-)

ozan

ps: bak cinsiyet de degistiriyor olabilirdik. yok aga ben windows'cu olucam
işin sonu kötü...