[Linux-sohbet] site istatistik ile ilgili

From: Özgür ÖZASLAN (ozguro@ins.itu.edu.tr)
Date: Mon 15 Aug 2005 - 10:23:40 EEST

Merhabalar,

Bir sitenin ziyaret edilme durumu değerlendirilirken hangi kriterler daha
önemlidir? Sitenin ziyaret edilen sayfaları mı, ziyaretçinin ne kadar sitede
kaldığı mı yoksa başka kriterler mi? Sitenin barındırdığı içeriğe göre bu
kriterler farklı sitelerde farklı önemler taşıyabilir biliyorum. Bu tarz bir
yazı, makale elinde olan var mı? İnternet'te biraz aradım, pek bir şey
bulamadım.

Teşekkürler... İyi çalışmalar...