Re: [Linux-sohbet] telekomda yabancı ozel tekel istemiyoruz

From: Umut Demirhan (linuxlist@gmail.com)
Date: Mon 01 Aug 2005 - 21:04:26 EEST

Yillardir (~1997 yilindan beri) listelere uyeyim.
* Ilk linux isletim sistemimi ve modem->modem->ethernet sistemiyle ip
aktarma ve paylastirmayi (1998)
* Ilk tam tesekkullu notebookta calisan masaustu linux sistemimi (2001)
* Ilk kurumsal linux sunucumu (2004)
bu listeler sayesinde kurdum.
 Bunun yaninda dns, sql, posta sunucu, nat, firewall, transparan proxy, vs.
vs.. calisma mantiklarini bu listelerde ogrendim. Beni ilgilendirmese de
gelen her soruya ve verilen cevaplara mutlaka goz gezdirdim, onemli
bulduklarimi isaretleyip musait olunca inceledim. Kendime cok guvendigim
zaman sorulan sorulara cevap verdim. Kimi zaman batirdim, pisligimi
topladilar (tesekkurler Serdar Koylu) kimi zaman iþe yaradim, tesekkur
aldim, mutlu oldum vs....
 Bunca sene zarfinda bir kere bile "Bu isi ben yaparim, beceremiyorsaniz
kenara cekilin" demedim, demeyi dusunmedim :) Cevap alamadigim soru sayisi
cevap aldiklarimdan fazladir, uzulmedim. Tersleyenler oldu, kah diklendim
kah bosverdim.
 Ama bu listedeki insanlarin herhangi bir artniyet gutmeden gorevlerini
yaptiklarini dusunuyorum. Hatta hic unutmam, ilk zamanlar bir soruma cevap
alamayinca, genclik iste, bir bayan ismiyle uye olup tekrar sormustum benzer
bir soruyu. Hos, yine kimse cevaplamamisti :) Oyle yani...
 Oyle yani. Listeleri elestirmek, hele bu isin emekcilerini elestirmek icin
yontem burada bagirip cagirmak degil. Alternatif projelerinizi,
begenmediginiz yonleri ya da duygularinizi, hislerinizi sohbet listesine
degil liste yoneticisine gondermeniz hepimiz icin daha bir mutluluk verici
olacaktir.
 Sevgiler & Saygilar.

 Beleþ biracýlar arada çýkar "ya niye bana cevap vermiyorsunuz, burasý nasýl