Re: [Linux-sohbet] Re: [Web-icerik-cg] (konu yok)

From: Cem Kamil Kulekci (editor@penguen.web.tr)
Date: Thu 14 Apr 2005 - 15:08:16 EEST

Arda Cetin wrote:

>7. Bu konunun sizinle alakası nedir? Bu araştırmayı bu listede duyurma
>sebebiniz nedir? Adı geçen şirketlerle herhangi bir alakanız var mı?

Çok ağır olmuş bu bölüm. Neden böyle bir haber gelince bu tarz bir tepki
vermeyi uygun buldunuz bilmiyorum. Belki de arkadaş böyle bir haber
okumuş ve bunun doğruluğu hakkında bilgi edinmek istiyor olabilir.
Herkes Linux hakkında sizin kadar derin bir bilgiye sahip değil, o
nedenle bu tip mailleri daha mazur görüp daha sakin yanıtlar verilmeli
diye düşünüyorum.

Kolay gelsin

Cem