Re: [Linux-sohbet] Re: [Web-icerik-cg] (konu yok)

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Thu 14 Apr 2005 - 15:02:09 EEST

Merhaba,

On Thu, 14 Apr 2005, Arda Cetin wrote:

> 5. Neden Redhat Enterprise Server 4 sürümü varken RHEL 3 sürümü
> kullanılmıştır? Bu davranışta bir kasıt var mıdır?

Arda, RHEL 4 yeni duyuruldu sayılır. Kurumsal olarak hızla oraya geçilmesi
tabii ki şu aşamada beklenmez. Dolayısıyla kasıt falan yoktur.

> 6. Araştırmada adı geçen Fender Musical Instruments Corporation firması madem
> MS Windows sunucuları daha güvenli bulmakta, neden halen sunucularında Linux
> ve FreeBSD sistemleri de kullanmaktadır. Yoksa kendi katıldıkları araştırmaya
> itimat etmiyorlar mı?

Ya şimdi şöyle bir durum var: Önüme bir Windows sunucu koysalar, sunucuyu
kurarım, iyi kötü yapılandırırım sanırım. Ancak bir Windows uzmanı kadar
sağlam bir sunucu yapamam, çünkü oradaki tecrübelerim hiç de güncel
değil.

Yönetmeyi bildiğiniz sunucuda daha rahat edersiniz. Eğer Linux'u yönetmeyi
bilmiyorlarsa sorun yaşamaları gayet doğal.

Bu geçiş sürecini danışman firmalar ile yapmadıkları düşünüyorum. Çok
kritik bir konu değil aslında, herkes istediğini yazıyor artık. Gülüp
geçmeli yeri geldiğinde...

--
Devrim GUNDUZ
devrim~gunduz.org, devrim~PostgreSQL.org, devrim.gunduz~linux.org.tr