Re: [Linux-sohbet] Bütce

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Thu 14 Oct 2004 - 08:10:39 EEST

> Eger devlet istese kendi imkanlari genis. Bunu askeri
> anlamda soyluyorum, Su an odtu-teknokentte bir cok
> firma askeri projelerin pesinde, biri fuze yapmaya
> kasiyo, digeri similasyon vb. Bu destegin (destek
> dedigim dolar cinsinden) ufak bir kismini kendi
> isletim sistemi ve araclari icin ayirsa ...

Askeri bir kurumun kendi icerisindeki bir birimle boyle bir seye
kalkmasi benim fikrime gore hem maliyet-etkin olmaz, hem de sonuclari
acisindan pek herkese acik olmaz.

Onun yerine bu kapasitede bir yerli firma bu ise kalkissa ve misyonunu
net olarak ortaya koysa eminim hem gereken destegi alabilecek hem de
daha verimli olacaktir.

Neticede, sizin de soylediginiz gibi fuze, simulasyon vs yapmaya
kalkisanlar yerli firmalar.

Yine soyluyorum, ilk iletimde belirttigim ihale bile bu konuda yatirim
yapmakta kararsiz firmalar icin en azindan baslangic olarak
arastirilmaya deger bir bilgi/haber niteligi tasiyor...

Saygilar.
Umut Demirhan.