Re: [Linux-sohbet] Linux Dağıtımları

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Thu 14 Oct 2004 - 07:53:34 EEST

Gentoo +1

Kurulum asamasinda www.gentoo.org sitesindeki dokumantasyonu inceleyip
Stage 1 kurulum yaparsaniz, dokumanin hakkini verdiginizde Linux
hakkinda cok sey ogrenmis oluyorsunuz.

Ustelik Debian'daki apt-get kolayligina sahip (emerge)

Ustelik paketler yine fazla parmaklanmiyor :) Sadece yetecek kadar.
Ustelik mazosist yonunuz kuvvetliyse her bir program tek tek gozunuzun
onunde kuruluyor (Sahsen X ve KDE 2 gun surmustu kesintisiz)

Bunun disinda Slackware bugun icin guzel, yarin icin oksuz kalacagini
sanmam, merak etmeyin, fanatigi epey var.

Fedoraya bir turlu isinamadim. Quanta calismiyor ve KDE coktu diyor.
Ayar dosyalarini sildim, loglarini inceledim, kaldirdim yeniden RPM'den
kurdum, nafile. Quanta ve bir kac KDE programi daha calismiyor mesela :)
En sonunda yeni diskimi aldim da Gentoo'ma kavustum :)

Saygilar.
Umut Demirhan