Re: [Linux-sohbet] Linux Dağıtımları

From: Umit Bozkir (bozkiru@bunalmis.com)
Date: Thu 14 Oct 2004 - 02:10:03 EEST

 Merhaba
14-10-2004 Perşembe günü saat 01:09 sularında, Alper KANAT dedi ki:
> Bu konuda sıyırmak üzereyim.. Red Hat ve Fedora ile başlayıp, MDK, Suse,
> Debian ve son olarak Slackware ile 2 yıl süren bir geçmişe sahibim.
> Slackware'i seviyorum. Ama kafamı devamlı kurcalayan Debian, Slackware
> ikilemini artık sonuçlandırmam lazım..
>
> Debian'cı bir arkadaşımla tartışırken Patrick amcamın dağıtımdan
> vazgeçmesinden falan bahsetmiştik. Ya da Allah korusun adama birşey olsa
> dağıtımın akıbetinin ne olacağının belli olmadığını, Debian'da böyle
> birşey olmayacağını söylemişti. Bunun çaresinin düşünüldüğünü sanıyordum
> hep.. Ama son haberler böyle söylemiyor.

> [...]
 Gentoo ...
Bunu soyledigim icin kendime inanamiyorum.:)

 Bu kadar yaziniza karsilik,size dagitimlari fazla kafaya takmayin
derim.Sonucta hangi dagitimi secerseniz secin kendinizi bir sekilde
kisitlayacaksiniz.Eger vaktiniz varsa hali hazirda yeni surumleri cikan
dagitimlardan birine yardimda bulunmaya calisin.Belki o zaman isin
icinde biri olarak su andakinden daha fazla bilgi sahibi olursunuz.

 Diger yandan dagitimin felsefesi sizin kafaniza yatiyorsa,isiniz
goruluyorsa,yeni surumler icin ufak bir isik varsa gerisini cok fazla
dusunmemek lazim diye dusunuyorum.

Iyi calismalar.

*Su anda Mandrake yuklu bir makinadan yaziyorum.