Re: [Linux-sohbet] Uludag dagitimi

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Tue 30 Nov 2004 - 14:28:42 EET

Yaw Uludağ demişken bişi sorucam, şenlikte daha Tübitak'tan yazılı bir
karar çıkmamıştı programın GPL lisanslı olacağı hakkında, şimdi de web
sitesine baktım, açık kaynak lisans,
http://www.uludag.org.tr/proje_ana_sozlesmesi/index.html sayfasında,
"varsayımlar" başlığında ele alınmış.

Walla sözleşme dediğinin varsayımı falan olmaz, ya yazılıdır, ya
değildir. Bu nasıl iş, ben anlamadım. Var mı bu konuda bir gelişme?
Merak ettim de...

İyi çalışmalar,

Özer Tayiz.