Re: [Linux-sohbet] Uludag dagitimi

From: A. Murat Eren (meren@uludag.org.tr)
Date: Tue 30 Nov 2004 - 14:27:54 EET

 Merhabalar,

On Tuesday 30 November 2004 13:25, Turgay Zengin wrote:

> demissiniz. Benim gibi henuz cok iyi Linux kullanicisi
> olmayan arkadaslar icin, bu islemi biraz daha tarif
> eder misiniz lutfen. Uludag.org.tr'de anlatiliyorsa
> lutfen link.

 Aslina bakarsaniz [1] adresinde zaten calisma sisteminin nasil olusturulacagi
ile ilgili bir belgemiz var.

 Fakat uludag-0.0.2.tar.bz2, baslangic kullanicilarinin degil,
gelistiricilerin (yani linux ile ilgili belirli bir bilgi birikimine sahip
diyebilecegimiz kimselerin) bilgisayarlarina kurmalari, kullanmalari, hata
rapor etmeleri isterlerse de bulduklari hatalara istinadi yamalar yazip bize
gondermeleri icin bir taban sistem.

 Baslangic kullanicilari Uludag *kullanmak* icin biraz daha sabredecekler.
Ilerde onlarin da yardimlarina ihtiyacimiz olacak :)

 Hatta bana sorarsaniz baslangic kullanicisi iseniz o dosyayi indirmeyin.

 Yardim etmek icin bos vaktiniz oluyorsa, size listelerimize uye olmanizi ve
takip etmenizi tavsiye ediyorum. Orda cesitli terimlerin Turkce karsiliklari
uzerinde fikir yurutmek ve ulkemizdeki ceviri gruplarinin da destekleri ile
ortak bir terimler sozlugu olusturmak gibi herkesin fikir beyaninda
bulunabilecegi ve hatta bulunmasi gereken tartismalar donecek.

 Selamlar.

--

[1]http://www.uludag.org.tr/kaynak_temizleme/kaynak_temizleme.html

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - A. Murat Eren meren@uludag.org.tr http://cekirdek.uludag.org.tr/~meren/ 0x88FD9FC7, 910A FCB3 2AAB 4CA5 E4D9 EFFA 6555 A33A 88FD 9FC7 - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

-- free software is a matter of liberty, not price. to understand the concept, you should think of "free speech", not "free beer". -