Re: [Linux-sohbet] Re: =?iso-8859-9?Q?RE:_=5BLinux-sohbet=5D_; _sonrada_T=FCrkiye'de_linux_nedeny?= ayginlasmiyor?....

From: Emre Kadıoğlu (emrek@gawab.com)
Date: Mon 29 Nov 2004 - 18:40:04 EET

On Mon, 2004-11-29 at 10:23 +0200, Mesut Guler wrote:
> [...]
        Aslında bir kaç büyük şirketin linux e geçmesi ve iş ilanlarında M$
Office bilgisi iyi olan yerine Open Office bilgisi iyi olan diye bir
ilan vermesi ile insanlar akın akın linux ve openoffice kurslarına
giderler. O beğenmedikleri programda birden en iyi program olur hatta
şöyle biliyorum diye etrafındaki insanlara ahkam keserler.