Re: [Linux-sohbet] ; sonrada Türkiye'de linux neden yayginlasmiyor?....

From: ozgur gursoy (ozgurgursoy@netasistem.net)
Date: Sun 28 Nov 2004 - 17:35:28 EET

cunku elimde bunlar vardi. alternatiflerim , redhat 8, slackware 7.2 -
9.1 - 10.0 du ama slackware cdsi ilginc bi sekilde kurulmayinca update
yaparim die manrake 9.0 kurdum. Paket Yoneticisinden update yapmaya
calistigimda "zaten en yeni sistemi kullaniyorsunuz" seklinde bi ileti
aliorum :) cok kasiliyor alet. Programlar calisayim mi calismayayim mi
karar veremiyor gibi bi sey. illa ki bi sebebi vardir ama abimin dedigi
gibi cdrom dan cd yi cikartmak icin komut yazmak icin zamanimiz yok ...
ya da bunun otomatik olmasini ogrenmek icin. inanin kurulumdan bu yana
bence cok eksigi var linuxun. kullanici dostu kesinlikle degil windowsa
oranla...