Re: [Linux-sohbet] ; sonrada Türkiye'de linux neden yayginlasmiyor?....

From: Serdar KOYLU (serdar@uludag.org.tr)
Date: Mon 29 Nov 2004 - 09:05:14 EET

Selamlar..

> peki...
> 1 hafta once bir dostumla hararetli bir sekilde tartisiyorduk. Windows
> mu daha kullanici dostu yoksa linux mu diye... ben hararetle Linux' u
> savunuyordum. Ancak, her ne kadar savunsam da Linux' un bu konuda
> Windows' a gore biraz cocuk kaldigini kabul edersiniz. Kullanici

:)

Amerika ne kadar Irak'ın dostuysa, Irak'a demokrasi ve insan hakları
konusunda ne kadar yardımcı oluyorsa, sanırım Windows'ta ancak o kadar
kullanıcı dostudur.

Anlamadığım, nedir bu zor dediğiniz şey? Windows'ta neyi yapıyordunuz da
Linux ile yapamıyorsunuz ? Birisi CDROM'u çıkarmayı öğrenecek vaktim yok
diyor. Windows'ta nasıl çıkarıyordunuz ki, telepati ile mi? Linux'ta ne
yapmanız gerekiyor da bu size o kadar zor geliyor?

Konu şudur: Windows şöyle güzel böyle harika, öyle uçan kaçan vede böyle
müthiş kolay olabilir. Beni hiç ilgilendirmez. Çünkü benim değil. Ama
asıl kötüsü sizinde değil. Sizin orada Gates'in cebini doldurmak için
canhıraş gayretle dökeceğiniz tonla emek, Windows methiyesi.. Benim
burada kendime yaptığım/yapacağım yatırım. İşte aradaki fark bundan
ibaret. Ötesi beni ilgilendirmiyor. Windows dilediği kadar süper
olabilir. Bana ne? Benim değil ve asla olamaz? Peki ya size ne? Acaba
bir tür yalakalık içinde olmayasınız? Gerçekten ilk kez Windows'un
başına oturduğunuzdaki halinizi hatırlayıp, "sadece burun kıvırmak,
Windows yalakalığı yapmak adına bunları söylüyor olabilir misiniz?" bunu
bir düşünseniz?

Herkes Amerika'yı dost edinmekte özgürdür. Saddam'da öyle yapmıştı.
Sizde Windows için özgürsünüz. Fakat BSA bu özgürlükten ne anlıyordur
onu bilemem..

Saygı ve sevgiler..