=?ISO-8859-1?Q?Re:_=5BLinux-sohbet=5D_; _sonrada_T=FCrkiye'de_linuxneden_y?= ayginlasmiyor?....

From: OKAN ARI (okanari@aridersanesi.com)
Date: Sun 28 Nov 2004 - 15:44:26 EET

windows'ta gereksiz seylere harcadiginiz zamanin farkina varsaniz boyle
demezdiniz.

Virus, Anti virus, trojan, spy, crack, serial
vs vss...

Linux'a alismak lazim ben 1 senede alistim. Su an noterbook ta Windows var o
kadar. Diger tum pc eler fedora idi artil debian olacak. Debian cok guzel
bir dagitim olmus bence