Re: [Linux-sohbet] ; sonrada Türkiye'de linux neden yayginlasmiyor?....

From: Necati DEMİR (ndemir@demir.web.tr)
Date: Sun 28 Nov 2004 - 16:27:57 EET

hemen deniyorum
eject
aaaaa... bir saniyemi bile almadı.
herneyse işin geyiği bir yana kalsın kullanıcı kolaylığı açısından suse
9.1 i tavsiye ederim. hem cd yi takıp çıkartmak için komut yazmaya gerek
yok. ( gerçi bu şekilde benim hoşuma gitmiyor, yaşasın komut yazmak :) )
ayrıca hız açısından da eklemek istediğim bir şey var;
GNOME masaüstü KDE ye göre hızlı (en azından ben de öyle). Son bir
haftadır Gnome masaüstünde şimdilik üstünde durmadığım bir sorun
yüzünden Kde kullanıyorum, "ahhh nerde GNOME"diyorum.

Necati DEMİR
My stabil e-mail adress => ndemir@demir.web.tr  :)
http://demir.web.tr