Re: [Linux-sohbet] ; sonrada Türkiye'de linux neden yayginlasmiyor?....

From: Emre Kadıoğlu (emrek@gawab.com)
Date: Sun 28 Nov 2004 - 22:19:06 EET

Simdi elinizde bunlar vardi diye bunları kurmayi denemişsiniz peki sizin
bilgisayarınıza bir win98 ya da millenium kurmayı deneyin o zaman ne
gibi sorunlarla karşılaşacaksınız acaba birde bu tarafından bakın işin.

Mandrake 10 u bir arkadaşıma kurdum bence kurulumu xpden daha kolay
hatta arkadaşım senin gelmene gerek yoktu ya bu kadar kolay olacağını
zannetmemiştim dedi. Ki bence de daha kolay ve daha hızlı.
Yaptığınız karşılaştırma yanlış bence. "Dos 6.22 nin kurulumu xpden daha
zor ve daha sorunlu" diyorsunuz bir yerde.