Re: [Linux-sohbet] [KONU DIŞI] Amazon.com'dan kitap siparişi deneyimi olan var mı?

From: Emre Kadıoğlu (emrek@gawab.com)
Date: Sun 28 Nov 2004 - 11:57:09 EET

Merhaba,

Almak istediğiniz kitabın fiyatının üzerine bir de shipping ekleniyor o
nun da 3 alternatifi var 2 gün içinde elime ulaşsın diyosanız fiyat
farklı 1 ayda gelsin diyorsanız fiyat farklı oluyor. hatta istediğiniz
ürünün bulunduğu stok merkezinin yerine göre de değişiyor mesela bir
kitap avrupa da hiç yoktu direk amerikadan gelmişti 22$ shipping
almışlardı bir kitapta almanyadan gelmişti bana onun shipping i de 16$
dı. Önce amazon.com a girin kullanıcı hesabı açtırın. ürünü alıyormuş
gibi yapın sonra onay isterken shipping dahil fiyatı ne zaman geleceğini
falan özet halinde yazar. Pahalı gelirse onay vermeyin. Yanlız dikkat
etmeniz gereken bir durum var shipping dahil 100$ ı geçen paketlerde
gümrüğe gidip vergisini vermeniz gerekiyor o zaman çok pahalıya
geliyor.