Re: [Linux-sohbet] ; sonrada Türkiye'de linux neden yayginlasmiyor?....

From: Arda Çetin (arda@linux-sevenler.org)
Date: Sun 28 Nov 2004 - 15:45:03 EET

Merhabalar,

Quoting Umit Bozkir <bozkiru@bunalmis.com>:

> Normalde bu tur serzenislere baska turlu tepkiler verilir.Mandrake'yi
> 10.0 CE ye yukseltseniz ve de yasadiginiz sorunlari daha ayrintili
> olarak uygun listelere yollasaniz ondan sonra herkez sectigi yolda devam
> etse?

Katiliyorum.
Ayrica Mandrake'yi kaldirinca ne kuracaginizi merak ediyorum..
Windows tamam ama hangi Windows?.. Windows XP olmasin sakin?..
Oyleyse sizin WinXP ile MDK9 karsilastirmaniz hicde adil degil!.
O halde bende SuSE 9.2 ile Win95 karsilastirmasi yapayim, sonuclari size ozel
olarak sunayim, ne dersiniz?

--
Arda Çetin
LinuxMarket Store          : http://www.linuxmarket.org