Re: [Linux-sohbet] ; sonrada Türkiye'de linux neden yayginlasmiyor?....

From: Umit Bozkir (bozkiru@bunalmis.com)
Date: Sun 28 Nov 2004 - 15:49:47 EET

Paz, 2004-11-28 tarihinde 10:35 -0500 saatinde, ozgur gursoy yazdı:
> cunku elimde bunlar vardi. alternatiflerim , redhat 8, slackware 7.2 -
> 9.1 - 10.0 du ama slackware cdsi ilginc bi sekilde kurulmayinca update
> yaparim die manrake 9.0 kurdum. Paket Yoneticisinden update yapmaya
> calistigimda "zaten en yeni sistemi kullaniyorsunuz" seklinde bi ileti
> aliorum :) cok kasiliyor alet. Programlar calisayim mi calismayayim mi
> karar veremiyor gibi bi sey. illa ki bi sebebi vardir ama abimin dedigi
> gibi cdrom dan cd yi cikartmak icin komut yazmak icin zamanimiz yok ...
> ya da bunun otomatik olmasini ogrenmek icin. inanin kurulumdan bu yana
> [...]
 Kusura bakmayin ama kerameti kendinden menkul isletim sistemlerini
GNU/Linux gibi profesyonel platformlarla karsilastirirsaniz hata etmis
olursunuz.Sanilanin aksine GNU/Linux'un isminin yanina "profesyonel"
yazmasina gerek yok.

 Bunun yaninda birazcik amator ruhla (deneme-yanilmayla) ogrenilebilecek
seyleri "yogun caba ve zaman kaybi" olarak nitelemeniz uzucu.
Ne de olsa isletim sistemleri uzmani degilim ve de iki sistemi
kiyaslayacak kadar vaktim yok.
Belki isinize yarar :
 ftp://ftp.eng.bahcesehir.edu.tr/pub/Mandrakelinux/devel/iso/10.1/i586/
Kolayliklar.