Re: [Linux-sohbet] Re: [Izmir-penguen] İzmir'de Linuxçular Toplantısı(önemli)

From: dj yamba (yambaxx@gmail.com)
Date: Thu 18 Nov 2004 - 14:43:34 EET

"Neden Foça? Foça'da o kadar çok linux kullanan var da benim haberim mi
yok :) Foça'ya ulaşım problem, foça'da kışın yer problem (kapalı
mekan), bayramda da dolu olacaktır muhtemelen.

Merak ettim :)

Bu arada, bu tip organizasyonlar için acizane bir önerim var. Mesela
geçen toplantıda yerel bir dağıtımın tanıtımından bahsedildi, gelip
görmedim ama öyle bir eksene otursa ve öncesinde bir tanıtım, üzerine
geyik/sohbet/muhabbet ÅŸeklinde tasarlansa belki forumla vs ilgisiz
kişiler için motivasyon olur.."
demiÅŸ arkadaÅŸlardan biri :
         Bakın ÅŸu anda sponsorumuz yok bu yüzden Konak Pier
köşelerinde yaptık (aslında mekan güzeldi) bu toplantıyı,yoksa bir
mekanımız olsa orada yapardık,
Foçada ise toplantıya gelen bir arkadaşın evi varmış,bu işe
uygun.Herkes gelirken bişey getirir ev sohbeti şeklinde daha sıcak
olur,diye düşündük.Ama baştanda belirttiğim gibi daha hiç birşey kesin
değil,trafik konusunda olsun yoğunluk konusunda olsun haklı
olabilirsin ama orada toplantıyı yapabileceğimiz uygun koşulların
mevcudiyeti söz konusu, bunu atlamamak lazım gelir,
Önceki tolantıda birçok şey öğrendim o yüzden ikinci toplantıyı yapma
kararı aldık ama daha öncede defalarca belirttiğim gibi illla Foçada
olacak diye bişey yok,daha uygun biyer bulursak orada da yaparız,
Bu arada önerin konusunda :Emin ol tanışma,tanıtım,sorun çözümü...vs
den geyiğe sıra gelmiyor, en azında son izmir toplantısında
gelmedi,alakasız insan zaten yoktu,oradakiler daha çok bilgiye aç
insanlar olarak nitelenebilirler,zaten toplantıdanda kimse sıkılmadı
yani o konuda sıkıntı olmaz,