[Linux-sohbet] Microsoft kendini rakipsiz görüyor...

From: Serkan ATEŞ (serkanates@armafiltre.com.tr)
Date: Thu 18 Nov 2004 - 14:42:45 EET

Kendimi bu listenin "NTV'de çıkan Linux Haberleri Takip Sorumlusu" gibi
hissetmeye başladım. Sürekli takip ettiğim bir portal olduğundan yayınlanan
haberleri sizlerle paylaşmak amacındayım. Geçtiğimiz haftalarda "SUSE'de
kritik açık" başlıklı haberi gönderdiğimde listede ayrı fikirler oluşmuştu.
Kendi kendime konuyu biraz daha irdelediğimde NTV'ye haksızlık yaptığım
düşüncesine kapıldım. O habere (belki biraz fazla fanatik düşünerek) bende
çok kızmıştım. Ama bugün yayınlanan SP2 açıklarıyla ilgili haberleri de
mevcut. Ne denir, reklamın iyisi kötüsü olmaz. İşte linuxla ilgili bir haber
daha. Mali bütçe olarak linux çok geride kalmış olabilir. Ama her zaman
maddiyat kazanamaz diye düşünüyorum. Mücadele ettikçe mutlaka daha iyi
yerlere geleceğimiz açık. Ayrıca haberde Linuxla uyumlu hale getirilecek
Microsoft System Managment Server (SMS) 2003 tabanlı ürünlerin çıkacağı
söyleniyor. Tabiki linux gibi çalışamayacak ancak !!.....Bu Linux'u nasıl
etkiler ??

Sevgilerimle..

Linux Beginner User

http://www.ntvmsnbc.com/news/296551.asp