Re: [Linux-sohbet] Re: [Izmir-penguen] İzmir'de Linuxçular Toplantısı(önemli)

From: S.Çağlar Onur (caglar@uludag.org.tr)
Date: Thu 18 Nov 2004 - 13:45:34 EET

Selamlar;

18-11-2004 Perşembe günü saat 13:22 sularında, Orhan Berent dedi ki:
> Umut'cugum meshur hikayedir aslinda, gerci Turkiye'de teknokratlar bu
> gibi konulara kafa yormaz, bilmeyebilir de, bir aktarayim istedim.

Çok iyi yaptınız, sayenizde örümcekli beyinler kurtuldu. Tüm teknokratlar sayenizde teknozof oldular.

> [...]
> bazi nedenlerle omru cok kisa surmustu. Hatta bu surec icinde bir cok
> degerli Turk aydinin da basi yanmisti.
>
> Neyse uzatmayalim, bu iki denemeden sonra Ismet Inonu tekrardan Fethi
> beye bir muhalefet partisinin olmasi gerektigini soyler. Fethi bey de
> mealen su cevabi verir. " Olmaz pasam, siz yine karsimizda abide gibi
> Ismet pasa olarak duracaksiniz, biz yine muhalefet oldugumuzla
> kalacagiz." Bunun gibi bir sey soylemis iste, su an tamami aklimda
> degil.
>
> Bilmem anlatabiliyor muyum. Anlayan ve gerektigi dersi cikaran mutlaka

Siz galiba listenin adında sohbet lafını görünce kırathane sandınız
burayı? Öyle bir ortam yakalamak adına yazdınız heralde şu aşağıdaki
e-postayı. Dertlenmişsiniz ama kusura bakmayın burdan okey'e 4
çıkmayacak...

--
S.Çağlar Onur <caglar@uludag.org.tr>
http://cekirdek.uludag.org.tr/~caglar/