RE: [Linux-sohbet] fedora core 3 ilk izlenimler

From: Turgay Zengin (turgayze@yahoo.com)
Date: Mon 15 Nov 2004 - 12:45:44 EET

--- Devrim GUNDUZ <devrim@gunduz.org> wrote:

> LinuxNET geyiği :) Arkasını merak etmiyor değilim bu
> arada.

Evet bunu ben de okumustum linuxnet te, nedir diye
soracaktim ama unuttum.
Nedir? Bu konuda birisi aydinlatsa iyi olacak.

Fedora Core 3 ilk izlenimler basligi altinda
yazilanlar, ama esasinda linuxu daha da
yayginlastirmak icin neler yapilabilecegi konusundaki
fikirler beni memnun etti. Bence, "fanatik" likten
vazgecmeden, ama biraz daha "profesyonel" sekilde
devam etmek lazim. (Gerilla savasi - duzenli ordu
savasi ornek olarak aklima geliyor). Yani sadece linux
iyidir, guzeldir, kullaniniz demek yerine,
"muhasebeci" ve aklima gelmeyen diger basarili
ornekleri artirip, ozellikle openoffice in tanitimina
onem vermek gerekir. "uludag" da bu yonde cok onemli
bir proje olacak gibime geliyor, orada calisan
arkadaslarin da biraz daha tanitim yapip, herkesin
yardimini istemeleri gerekir.

Iyi bayramlar,
Turgay Zengin