Re: [Linux-sohbet] Ev kullanicina PC kullanma ipuclari

From: Ali Alphan Bayazit (listeci@bayazit.net)
Date: Sun 14 Nov 2004 - 21:25:59 EET

On Sun, 2004-11-14 at 16:34 +0200, Enver ALTIN wrote:
> Merhaba,

> Bence konsepti ve amacı algılayamamışsınız. İnsanların kendi
> günlükleri
> var, kendi sitelerinde. Yalnızca syndicate edip bir arada
> gösteriyoruz.
> Daha eski kayıtları, insanların kendi web sitelerinde bulabilirsiniz,
> Gezegen Linux bir blog entry arşivi değil.

dogru diyorsunuz kavrami algilayamamisim,
ben insanlara kolaylik olsun, gerekmedikce 40 tane gunlugu tek tek
dolasmasinlar diye yapildigini zannetmistim. Yanilmisim demek. Ben de
diyordum diger planet.*'lar neden "devami" kavramini dusunememisler :)

guzel bir hizmet gene de, tesekkurler

--
A. Alphan Bayazit