Re: [Linux-sohbet] listedelerdeki maillerin dil kodlamasi hakkinda

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Sun 14 Nov 2004 - 01:19:48 EET

Cts, 2004-11-13 tarihinde 15:13 +0200 saatinde, Enver ALTIN yazdı:
> Evolution, 1.5.1'den bu yana e-posta dizinlerinizi Maildir olarak
> donusturmenizi saglayacak bir kullanici arayuzu icermiyor (her ne
> kadar
> camel kodu Maildir ve MH formatindaki e-posta dizinlerini destekliyor
> olsa da).

posta hesabı ayarlarında "Mektup Alma" kısmında sunucu türleri altında
maildir ve mh dizinlerinden posta alma için olabilir mi? Sylpheed den
Evo'ya geçerken nasıl olurda postalarımı aktarırım kısmında ya bu
özellik yoktu ya da ben fark etmemişim :)

Bu arada Evo 2.1.0 da sorun mu var? gönderme seçeneklerinde "sunucum
kimlik doğrulaması gerektiriyor" kısmı ayarlamama reğmen Evo "Senin
sunucuda kimlik gerekli değil" der gibi bu ayarları kaydetmiyor :)

İyi akşamlar.

Erçin EKER
UIN: 82166138
Jabber: ercineker@jabber.org