Re: [Linux-sohbet] fedora core 3 ilk izlenimler

From: Yüksel ÖZCAN (yuksel@linux-sevenler.org)
Date: Sat 13 Nov 2004 - 03:09:43 EET

Selamlar,

12-11-2004 Cuma günü saat 13:04 sularında, Turgay Zengin dedi ki:
> Ya bu linux alemlerinde ne dedigine cok dikkat etmek
> gerekiyor herhalde, yanlis anlasilip aforoz edilmek
> isten bile degil. Evet halihazirda windows ta
> kullaniyorum, ayip oldugunu da hic zannetmiyorum.
> Takim tutar gibi isletim sistemi tutmanin bir alemi
> yok ki.
>
> Efenim ben "windows a yaklastigini dusunuyorum" derken
> sunu kastetmek istemistim, bilmiyorum linux
> alemlerinde de bu kabul goren bir konu olsa gerek:
> Kitleleri windowstan linuxa gecmekten alikoyan nedir?
Kitlereli linux'a terfi ettirecekseniz onlara gecerli bir sebep
sunmalisiniz, metin ekran'dan win'e gecis donemindeki spreadsheat
etkisini dusunun :), PC kullanicina yaptigi isi daha kaliteli bir
$ekilde Linux'la yapildigini ispat ederseniz kitleler beklediginizden
daha hizli bir $ekilde linuxa gececeklerdir. Sonuc, halen uygulama
eksikliklerimiz var, bu eksiklikler giderilmeden bu geci$ bu hizda devam
edecektir.

Yuksel OZCAN