Re: [Linux-sohbet] fedora core 3 ilk izlenimler

From: Yalçın karagöz (yalcin.ka@gmail.com)
Date: Fri 12 Nov 2004 - 18:03:46 EET

> Boot sırasında grub ekranında once e harfine basın. Sonra kernelin oldugu
> yeri düzenleyin ve sonuna acpi=off yazın ve sistemi boot edin.
>
> Bakalım ne olacak?

değişen birşey yok. diskimi vmware'ye göstertip denediğimde
açılıyor.(biraz sorunlu tabi) Ancak kendi bilgisayarımda hiç
açılmıyor." Kernel parametreleri ayarlanıyor" yazısında bekliyor, o
işlemi kestiğimde (ctrl +x'le falan) bu sefer donanım aranmasında
kalıyor, onuda kesiyorum kuzdu donanımla ilgili ayarlar buluyor
kaydetip cıktıgımda dosya yazma hataları cıkıyor(satl okunur
olabilirmiÅŸ diyor) en son geldiÄŸi yer ethernet etkinleÅŸtirilmesinde.
ondan öteye ilerlemiyor.
Bilgisayarımda FC 2 çalısıyordu, bir sürü linux sürümü denetim hiç
sorun cıkmıyordu. Kernel 2.6.9'dan mı kaynaklanıyor acaba?